Promovează-te cu un articol advertorial

Ca parte a campaniei online de promovare a unui brand, produs sau serviciu, advertorialul este considerat a fi una dintre cele mai eficiente modalități de promovare. Advertorialul perfect înseamnă întotdeauna o poveste care vinde.
Advertorialul este o îmbinare între publicitate și editorial. Este un text informativ, atractiv pentru targetul căruia i se adresează și care are ca intenție să ”vândă” un produs, un serviciu sau pur și simplu imaginea unui brand. Informația prezentată trebuie să fie de interes maxim pentru cei cărora i se adresează.

Iată ce presupune publicarea unui advertorial:

  • publicare articol realizat în totalitate de dvs. sau cu ajutorul echipei noastre
  • prezentarea se face sub formă de text și fotografii care vor fi furnizate de către dvs.
  • se pot insera clipuri video
  • se pot încărca documente pdf
  • posibilitatea de inserare în conținutul articolului de linkuri de direcționare a vizitatorilor către o adresă web stabilită de dvs.
  • articolul publicat nu va fi șters, rămâne permanent pe site, astfel beneficiați de o promovare îndelungată, pe termen nedeterminat. Poate fi, de asemenea, publicat pe o perioadă de timp determinată.

Sfaturi pentru redactarea unui advertorial de succes:

  • înainte de redactarea unui advertorial documentarea este esențială;
  • textul trebuie scris corect gramatical, cursiv și natural, în stil editorialistic, nu în stil publicitar, deoarece advertorialul este o publicitate extrem de soft;
  • articolul trebuie să fie interesant pentru publicul țintă ales;
  • titlul trebuie să fie concis și atractiv. Un titlul bun trebuie să capteze atenția, să fie interesant, să stârnească dorința și să conțină acel element de “call to action”, care să-l facă pe cititor să citească mai departe;
  • fotografiile și ilustrațiile trebuie folosite cu moderație, căci advertorialul este în sine, o poveste a produsului sau ideii ce se dorește promovată;
  • citatele sunt foarte importante. Un citat bine ales și plasat corespunzător în articol, poate face ca advertorialul să fie mult mai convingător în fața cititorilor;
  • nu folosiți clișee și sloganuri. Articolul trebuie să fie cât mai credibil și ușor de citit de către oricine;
  • advertorialul nu trebuie să sune deloc a reclamă. Chiar dacă avem un titlu de reclamă, articolul trebuie să fie diferit, să fie creat ca și o reclamă mascată într-un articol de tip editorial. Textul trebuie să fie interesant și să conțină informații utile despre ceea ce dorim să promovăm.
  • menționarea autorului are un rol foarte important, căci dă articolului mai multă credibilitate și un raiting mult mai bun.

Contactează-ne pentru a publica advertorialul tău!

LĂSAȚI UN MESAJ